Audyt i optymalizacja

Starasz się, by na Twojej stronie zawsze znajdowała się ciekawa treść, dopasowane grafiki lub profesjonalnie wykonane zdjęcia? Czy próbujesz przyciągać Klientów niską ceną oferowanych przez Ciebie produktów lub usług, a mimo to nadal nie widzisz rezultatów, by ktokolwiek byłby zainteresowany Twoją ofertą? Ciężko jest przedstawić swoje usługi i produkty, jeśli użytkownicy nie mają szans, by trafić na Twoją stronę www.

 W celu zwiększenia ruchu na stronie, potrzebne jest jej pozycjonowanie. Zanim jednak podejmie się konkretne działania, warto jest przeprowadzić audyt oraz optymalizację strony.

  • Audyt on-site – Dzięki niemu dowiaduję się, jakie obecnie wyniki są osiągane przez Twoją stronę, a także jakie to ma znaczenie względem Twojej konkurencji. Jeżeli Twoja strona była pozycjonowana przez Ciebie lub kogoś innego, zweryfikuję, czy oraz jakie przyniosło to dla Ciebie korzyści. Sprawdzam także poprawność przystosowania Twojej strony do pozycjonowania. Dobrze wykonane nagłówki, meta title czy opisy są kluczowymi elementami sukcesyjnego pozycjonowania strony.

  • Audyt off-site – Jest do dokładna analiza wszystkich linków prowadzących do Twojej strony. Jeżeli Twoja strona była pozycjonowana w przeszłości, ważnym elementem jest sprawdzenie poprawności wykonania linkowania  do domeny oraz usunięcie bądź zrzeknięcie się wszystkich niepopranych odnośników.

  • Optymalizacja – Optymalizacja jest niezwykle ważnym elementem pozwalającym na skuteczne pozycjonowanie strony. Przeprowadzam czynności sprawdzające Twoją stronę, biorąc pod uwagę między innymi umieszczane grafiki, treści, nagłówki czy meta tagi. Ważnym aspektem jest również kod źródłowy strony, oraz struktura linków wewnętrznych. Wszystkie elementy muszą funkcjonować poprawnie, by dążyć do oczekiwanych rezultatów.

 

Co zyskasz dzięki współpracy ze mną?

  • Informacje o możliwościach wniesienia poprawek na Twojej stronie internetowej
  • Większy ruch na stronie, co jest równoznaczne z lepszymi rezultatami w wynikach wyszukiwania
  • Większą liczbę odwiedzających, wśród których są potencjalni Klienci
  • Zwiększenie grupy docelowej odbiorców Twoich usług lub produktów
  • Znacznie wyższy zysk z prowadzonej przez Ciebie działalności
  • Poprawienie atrakcyjności witryny, dzięki czemu zyskujesz renomę wśród konkurencji
  • Zwiększenie zainteresowania ze strony ewentualnych reklamodawców oraz sponsorów